Každý z nás žije i pracuje v nejakom tíme. Tímy nás obklopujú. Do tímov patríme. Základom úspechu firiem a organizácií nie je v súčasnosti kvalita jednotlivca, ale kvalita celých tímov. Využite synergiu tímu. Zistite, ako zostaviť a viesť kvalitný a výkonný tím. Naučte sa ako efektívne pracovať v takomto tíme.

Práca v tíme má svoje špecifiká, výhody a úskalia.

Tie môžu byť kľúčom k úspechu celej firmy ale aj zdrojom vážnych problémov.

Optimalizujeme:

  • Zostavenie vhodného tímu
  • Zadefinovanie tímových cieľov,
  • Identifikácia potrieb tímu
  • Deľbu práce v tíme
  • Správanie sa tímu ako celku
  • Vývojové štádium tímu
  • Kooperačné zručnosti v tíme
  • Zručnosti lídrov a vedúcich tímov
  • Odhaľovanie potenciálnych a skrytých lídrov
  • Väzby a medzi členmi tímu, súdržnosť tímu
  • Efektivitu riadenia tímu
  • Riešenie konfliktov v tíme
  • Rozvoj tímu

 

„Veľmi pekne sa chcem poďakovať lektorke za úžasný prístup, entuziazmus a v neposlednom rade profesionalitu, akou bolo školenie vedené. Svojim lektorským pôsobení určite všetkých zúčastnených posunula vpred, formou “najprv spoznaj seba, aby si pochopil iných”. Školenie by som odporučila všetkým, ktorí sa chcú, alebo potrebujú zdokonaliť v komunikácii. Ešte raz ďakujem.” – Mirka Šafráneková (Office Manager, Taktik)

Všetky referencie
Referencie
tvorba web stránok